...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 21. april 2010

...enda en t-skjorte veske...


er det ikke slik at når man først har funnet noe en liger å lage, så lager man hundrevis av samme ting? når en først har fått smaken på noe, så er det vanskelig å slutte... her er mitt nyeste tilskudd til t-skjorteveskene mine. dog har jeg gjort en variant denne gangen... jeg har foret vesken med en bit av en duk i stedet for ubleket bomull fra ikea... det gav den et særpreg synes jeg...



den kan nesten brukes både på retten og på vrangen... og det kommer garantert flere...



2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Den veska ble utrolig kul! Og skjønner SÅ godt det med å få dilla på å lage ting. Har ikke tall på hvor mange punger, lommebøker og tampongetuier jeg har laget... Man greier bare ikke å stoppe:)

    SvarSlett
  2. hejsa skønne.
    nu må jeg op i mine gemmer og finde en t-shirt og en dug, så jeg kan komme i gang med at lave et indkøbsnet.

    knuser fra Mette

    SvarSlett

takk for dine ord!