...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 8. april 2010

...boligliv og ugle...


min kjære har vært bortreist noen dager og kom endelig hjem til meg. med seg hadde han nyeste utgave av boligliv til min store begeistring.
og tidligere i dag hadde jeg en liten tur på fretex som resulterte i en hvit ugle til 15 kroner...


jeg synes uglen passer perfekt til svanen! må også innrømme at jeg har blitt inspirert av uglebølgen her i blogglandet til å finne min ugle. og nå har jeg funnet den...

til helgen venter loppemarked i øst og vest, samt teaterforestillinger og arbeid. håper jeg får tid til å være kreativ innimellom... i kveld koser jeg meg alene i stuen med deilig pukka te og gjærbakst fra en søt jente, nytt boligliv og hexagondpleddet... bedre kan det nesten ikke bli...


forresten er clupea av figgjo flint et av mine yndlingsmotiver... har dette settet, en syltetøykrukke og fire herlige eggebegre. håper loppemarkedet til helgen kan gi noen flere gevinster...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!