...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 12. april 2010

...en gave som får hjertet til å banke...






jeg har verdens beste svigermor! min svigermor er kreativ! er ikke sykofferten nydelig? jeg fikk den til jul av henne. hun har kjøpt en koffert på gjenbruk, dekorert med utklipp, klippet til nye bunner og betrukket med stoff og laget til med strikk til ulike gjenstander. og sist men ikke minst fyllt den med tråd, nål, stoffsaks, målebånd og alle mulige fine ting. nye og gamle ting i skjønn forening... akkurat det som får mitt hjerte til å banke...


3 kommentarer:

  1. Kjempefin koffert! Kjempekoselig å få noe slikt som det er så mye omtanke og arbeid bak!

    SvarSlett
  2. Da må jeg si du har en kreativ og omtenksom svigermor. Denne var jo skikkelig pen, spesiell og trendy. Så hyggelig.

    SvarSlett
  3. Hei Marianne
    For en fantastisk svigermor og rørende gave med mye omtanke bak!
    Herlig kreativ koffert!
    Så heldig du er som har dansk mann, og liksom et bein i Danmark. Jeg lengter visst alltid etter Danmark...
    Ha en glad vårdag!
    Hilsen Kaspara - også tvilling'

    SvarSlett

takk for dine ord!