...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 15. mai 2012

...gjenbruk 2...


for å redesigne
to glasskrukker med ansiktskrem


trenger du 
en saks
to telys
washi tape
og litt tid


klippe
klistre
og et par minutter senere
...


tada!
du har redesignet
to nye telysestaker
...

2 kommentarer:

  1. Så søte!! Er så glad i slike enkle fine tips. Kan ikke huske sist jeg kjøpte en lysestake. Det er jo så moro å lage selv!! Kjempefin 17 mai vimpel under her og! Jeg er i 17 mai komite, så i morgenkveld blir det pynting på samfunnshuset, gleder meg :) Ønsker deg ei fortsatt fin uke, og en flott Nasjonaldag! KLEM.

    SvarSlett
  2. De ble fine. Også den lekre duken de står på !!!!
    Klem, Drude

    SvarSlett

takk for dine ord!