...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 22. mai 2012

...cravings...




noen ganger får jeg noen cravings
etter å ha surfet litt rundt på etsy
kjenner du til det?

denne gangen var det disse uimotståelige 
ble helt nødt til å kjøpe

som en surprise fikk jeg en fortune-teller-fish
som sa at jeg var lidenskapelig...
og en liten magnet
små gleder i hverdagen og attpåtil skinner solen i bergen!
ha en strålende dag der ute
... 

1 kommentar:

  1. Ja, kjenner til det... Etsy kan nesten vere vanedannande..:-) Fine notatbøker - lekre!

    Klem

    SvarSlett

takk for dine ord!