...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 26. mai 2012

..en lørdag...


med vakre japanske kirsebærblomster rundt lille lungegårdsvannet


iført en av de fineste kjolene fra fretex


med hjemmesydd forkle fra svigermor


klar til å lage rabarbrasyltetøy


ferdig syltetøy og ekstra rabarbra til pai


masse solskinn 


innkjøp til kommende bursdagskalas


klargjøring til kommende bursdagskalas


maskelaging med nabojenten


med en deilig avslutning med grillmat utenfor 
før melodi grand prix sirkuset braket løs
med andre ord: 
en deilig lørdag
...

2 kommentarer:

  1. Det er så fint rundt lillelunggardsvann nå! Nydelig! Og ser ut til at du ordner istand et skikkelig kalas. Kos dere videre:)

    SvarSlett
  2. Så herlige Bilder. Deilig med sommerdager når syltetøy kommer i krukka og man kan kose seg litt med små øyeblikk.

    Jeg har en overraskelse til deg inne på bloggen min. En liten oppmerksomhet rett og slett. Kom innom og sjekk hva det er da vel :)

    http://iensving.blogspot.com/2012/05/liebster-blog-award-til-meg.html

    SvarSlett

takk for dine ord!