...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 2. juni 2011

...perleøredobber...



i god gammel perlebrettstil
med panduro som nødvendig medhjelper i form av 
øredobbhenger og metallringer
og fjorten utolmodige jenter som skulle stryke, 
perle
og jeg montere
...

til alle som er i bergensområdet og opptatt av redesign 
vil jeg anbefale å ta turen til utstillingen

her er kreasjoner fra bloggere og redesingere og kunstnere
gode ideer og en flott utstilling
god opplevelse!

2 kommentarer:

  1. Så stiligt og dekorativt, og såg ikkje vanskelig ut i det heile tatt :o)

    SvarSlett
  2. Hærligenminhet for ein flott pakke som venta på meg i dag da!
    Så vakkert stoff! Og så masse da, du gale dame!!! Eg blei veldig glad da ;o)

    Tusner på takk!!
    Glede meg te å begynne å sy på teppet :o)


    Ha ei aldeles strålande helg!

    SvarSlett

takk for dine ord!