...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 27. juni 2011

...bryllup m+j...






den siste uken har flydd avgårde med bryllup til et godt vennepar
danmarkstur
utdrikningslag til kongen av danmark
og mitt eget utdrikningslag...
for noen fantastiske venner vi har!

litt stemingsbilder fra m+j sitt bryllup hører med
de var begge nydelige og det var et rørende bryllup.
fargene som gikk igjen var lilla og grønn med håndlagde bordkort
flotte blomsteroppsatser, god kake og herlige mennesker.
viktige ingredienser til et vellykket bryllup!
kongen av danmark hadde butterfly fra gjenbruk og jeg hadde gjenbrukskjole fra epla.no. matching couple!

nå venter mitt eget bryllup med stormskritt og jeg er på vei 
til kjoleprøving.
jeg gleder meg til å vise dere resultatet!

ha en deilig uke med eller uten sommerferie!

2 kommentarer:

  1. Bryllup ja...
    *sukk*
    Eg og vil!!! ;o)
    Fysst må eg vel finna ein mann tenke eg :o)

    Ka tid e din store dag da? Har glømt det eg.

    SvarSlett
  2. kan du ikke legge ut flere bilder fra bryllupet ditt :)

    SvarSlett

takk for dine ord!