...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 7. juni 2011

...gavmildhet...







jeg kan nesten ikke tro hva som har skjedd...

for en to uker siden var jeg på visning med min mor. 
hun var interessert i leiligheten og jeg i møblene.
frigjort som jeg er spurte jeg megleren om han kunne få meg i kontakt med eieren ang. møblene. 
det skulle megleren fikse og på bursdagen min av alle dager ringer en hyggelig dame og spør om jeg er interessert i å komme å hente noen møbler.
visst er jeg interessert i det!
så i går var jeg der og fikk lov til å plukke med meg et respatexbord, puter, bilde og to flotte stoler.
og prisen? ingenting!
hun var glad for at møblene kunne brukes og at de ikke gikk på fyllingen. helt utrolig!!!

det er så fantastisk at det finnes slike mennesker som er så gavmilde og hyggelige og rause!
jeg er så rørt og glad over hennes gavmildhet.
jeg gav henne en god klem og en liten hjemmeprodusert gave som takk selv om jeg føler at det ikke strekker helt til...
og jeg må ærlig innrømme at det er letter å gi enn å ta i mot...
eller hva?





2 kommentarer:

  1. Oi, så heldig!! :D Det er abslutt lettere å gi ja!! Men veldig moro å få og da:) ha en fin dag! KLEM.

    SvarSlett
  2. Det lønner seg å spørre ser jeg - ikke være så redd :)Snakk om å være heldig!
    OG JA, Det ER lettere å gi men veldig fint å få også ;)

    SvarSlett

takk for dine ord!