...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 4. mars 2011

...kjøkkengleder...











utstnitt fra vårt lille kjøkken
fylt av gjenbruksgleder
og lekkerier

desverre er ikke kvaliteten på bildene så god
mitt kamera er fremdeles sykemeldt

likevel satser jeg på å delta i nib sin konkurranse
...



2 kommentarer:

  1. HERLIGE Hipatamatic-bilder!
    Nydelig kjøkken du har.

    Ha en fin uke, vennen!
    Takk for gode ord i bloggen min.

    SvarSlett
  2. ...Ser vi har lik krydderhylle :)
    Masse lykke til i utfordringen..
    Herlig ;)

    -Ida Susanne
    (Sukkertøy for øyet)

    SvarSlett

takk for dine ord!