...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 29. mars 2011

...johooooo!...


jeg har vunnet denne fine premien i et blogglotteri hos Stina og Ida med bloggen oppskjørta.
det gjorde virkelig tirsdagskvelden mye bedre. johoo! herlig. og solen skinner i tillegg i bergen så det kan nesten ikke bli bedre!


og mens jeg er i gang med solskinnstrålene i hverdagen så ar jeg fått en libster blog award av signy med bloggen signysverden.
 en skal si 8 ting om seg selv og gi den videre til 5 stykker som har under hundre følgere. siden denne awarden har gått rundt i blogglandia var det vanskelig å finne noen som ikke hadde fått en tilsvarende award eller har under hundre følgere...

derfor vil jeg takke signy for awarden og komme med 8 ting:

1. jeg liker å synge når jeg jogger
2. akkurat nå leser jeg en rar bok av simon stranger "den veven av hendelser som vi kaller verden"
3. jeg gråter av dårlige klisjeer
4. jeg innrømmer at jeg liker 80 talls stilen
5. jeg liker å drikke portvin og spise sjokolade i såkalt ung alder
6. jeg elsker gjenbruk 
7. jeg liker tilfeldigheter i hverdagen som for eksempel når jeg snakker med en god venn og fingrene begynner å spille piano i en forklaring mens sangen på radio går over i en sang med piano. eller når jeg har en gassballong i hånden på gaten og en buss kjører forbi med en gassballong inni...
8. jeg smugleser moteblader og finner masse inspirasjon

ha en fortyllende vårdag
og nok en gang tusen takk for både premie og award!

1 kommentar:

  1. Gratulera så masse, med begge deler :o)

    Kjekt å få veta litt mærr om deg og.

    Så flotte innlegg si sist og snuppa!
    Helste litt frustrerande å gå glipp av så møkje som skjer i Blogglandia, men prøve hardt å prioritera litt anderledes ei stund :o)
    Her ska det syes.
    Vore på kurs i kveld og ska igjen på torsdag :o)

    SvarSlett

takk for dine ord!