...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 26. mars 2011

...decoupage...



mitt første møte med decoupage
var en fin bok fra svigermor
til kreative ideer

nå har jeg selv laget en
og prøvd ut ideen med en gjeng jenter i 9 til 12 årsalderen til stor glede

en tilsynelatende kjedelig svart og grå notatbok til 22 kroner på rema tusen
kan forvandles til de herligste og personligste bøker
alt fra hemmeligheter til kommende syprosjekt til matoppskrifter
...

enkelt og greit trenger du følgende:
bøker
ukeblader og aviser og reisekataloger og andre gratis magasiner
lim
saks
decoupage lim til overhaling eller kontaktpapir
og en dose tålmodighet og kreativitet

...

god helg!

1 kommentar:

takk for dine ord!