...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 10. januar 2014

...et lite livstegn..


riktig godt nytt år!
som dere har lagt merke til, har ikke aktiviteten min vært stor her inne i løpet av høsten.
det er det flere grunner til,
både ny jobb, kongen av danmark med jobb i trondheim, pendling og høy aktivitet på mange fronter.
men den største grunnen er at vi venter vårt første barn til april!!!
det har vært en lang reise for å komme dit, 
som har kostet tid, krefter, fortvilelser og tårer.
men endelig har det lykkes og nå er vi overlykkelig for at alt står godt til med den lille jenten.
 vi kan nesten ikke vente til å se henne...

nestingen er kommet over meg, 
og jeg har fått sydd et teppe til lillemor av mine yndlingsstoffer!
de fleste er gjenbruk, bortsett fra et marimekko stoff.

jeg håper at aktiviteten skal øke her inne fremover og jeg håper dere har det godt der ute.
jeg har fulgt med og det er så deilig å se at kreativiteten bobler rundt omkring.
jeg gleder meg til å fortsette å følge med dere og til å bidra i større grad.

jeg ønsker dere et riktig kreativt 2014!!!

4 kommentarer:

  1. Så kjekt å se deg tilbake Marianne:)
    Og gratulerer så mye til dere begge to! Det var kjempekjekt å lese:) Hils så masse til Kristian:):)
    Det er kjekt med "redebygging" både koselig og kreativt!
    Nyt dagene fremover!
    Klem fra Hanne Siri

    SvarSlett
  2. Hvor skønt. Jeg har savnet din aktivitet på bloggen. Kram M

    SvarSlett
  3. Glæder mig til at følge dig.
    Knus Inge

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!! Så fantastisk!!!!! Og så fint teppe du har sydd 😍

    SvarSlett

takk for dine ord!