...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 26. januar 2014

...en lapp her og en lapp der...





blir til slutt et lappeteppe
...

jeg startet å hekle disse bestemorsrutene i bomullsgarn i sommer.
hadde ikke noen spesielle i tankene, 
men en ubevisst tanke om at det en dag skulle bli et lappeteppe til en liten baby.
at det skulle bli til min egen baby,
hadde jeg ikke i tankene...

nå er jeg 29 uker på vei og plutselig er hun her!
så jeg får hekle en lapp til her og en lapp til der, 
og satse på at jeg blir ferdig til hun kommer
...

riktig god søndag og takk for koselige kommentarer!
deilig at dere fremdeles er der til tross for min manglende bloggelyst i høst!
ha en kreativ uke!!!



2 kommentarer:

  1. Så koselig å hekle teppe til babyen. Den blir kjempefint=) Fin søndag til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Så koselig Marianne!! Gratulerer :) Teppet kommer til å bli kjempefint!!

    SvarSlett

takk for dine ord!