...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 1. april 2013

...syglede...




riktig god påske!
sygleden hos svigermor har vært stor
i påsken.
gjenbruksstoffene har florert i lange meterbaner
og overlocken har blitt brukt flittig!
den står virkelig høyt på min ønskeliste!!!

jeg har fått kreert en kjole
i blå og lilla nyanser til en liten søt jente jeg kjenner.
og en oppbevaringspose av restestoffer.
herlige syglede!
og ikke nok med det - 
på gjenbruksturneen i sønderjylland var
det virkelig noen stoffkupp!
gleder meg til å vise dere...
nyt siste fridagen!


5 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fine ting!! Oppbavaringsposer er veldig greit!! Fine stoffer!!
    Ha en din dag!
    Siri

    SvarSlett
  2. Hvor er de fine kjoler :) Måske er de til en lille sød pige, jeg også kender...
    God påske til dig. Jeg nyder at kigge med på din blog.
    Kærlig hilsen
    Birthe (Eas mormor)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Birthe!
      Så deilig å høre at du nyter min blogg og at du er mormor til skønne Ea! Jeg har faktisk syet en slik kjole til Ea, så om ikke du snart får den å se? Håper du har det godt og hilse til din herlige familie.
      Mange hilsener fra Marianne

      Slett
  3. Hej Marianne, jeg var vist lidt uforsigtig i min antagelse der, men i forvejen havde jeg jo set den fine kjole, du syede til Ea og som hun havde på juleaften. Og også det smukke tæppe, da hun blev født!
    Jeg håber at I er kommet godt hjem igen fra ferien hernede.
    Mange hilsner fra Birthe

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

takk for dine ord!