...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 26. april 2013

...forandring fryder...



litt forandring på kjøkkenet.
fra det hvite til det fargerike.
harlekin mønstre i lange baner
med hyllepapir fra tigerbutikken.
til tyve gull penger!
enkelt å ta opp,
enkelt å ta ned.
en enkel forandring som fryder øyet.
ønsker deg med dette 
en forunderlig herlig helg!

1 kommentar:

  1. Ja, det hyllepapiret fra Tiger er genialt!! Jeg har brukt samme mønster på skapet på badet Har dere Tgr i Bergen nå også? Heldig!!
    Håper det står bra til! Stor klem fra meg :)

    SvarSlett

takk for dine ord!