...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 4. november 2012

...søndagsformiddag...

   






med nyvasket hus
nytt stilleben på bordet
renvaska duk som ikke har blitt strøket
fineste marimekko
fineste figgjo
fineste mannen
fineste sol i vinduskarmen
stille søndags formiddag med tom waits på platespilleren
...
god allehelgensdag

1 kommentar:

  1. Hei, og takk for hyggelig samtale på markedet i dag! Nå har jeg sittet og kost meg med bloggen din en stund, og legger meg like godt til som følger! Snakk om kreativitet!!

    SvarSlett

takk for dine ord!