...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 15. november 2012

...kreativt kurs del 7...


godt inspirert av mella og malla sine engler
prøvde vi på våre egne versjoner
 med gjenbruksstoffer
...




og mine gjenbruksengler av 
bobleplast og papirservietter

fimoleirefigurene fra sist ble
pyntet og skrevet på

nå er det bare to ganger til med kreativt kurs før jul
og i morgen er det en av kursdeltakerne som skal 
inspirere de andre til kreativitet og gjenbruk ü



2 kommentarer:

  1. Så herlige! Kjekt å være til inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Alldeles skjønne personligheter!
    Så hyggelig det høres ut med kreativt kurs.
    Ha en fin dag videre.
    Beate

    SvarSlett

takk for dine ord!