...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 22. desember 2011

..jeg vil binde meg en krans...


eller finne en fantastisk fin en på fretex
i good old fashion style
...


og binde sin egen krans
 med granbar
halmkrans
kongler
og ståltråd
...

nå er det pittelille julaften
og i stuen er det tent mange lys

nyt dagen før dagen i morgen!
juleklem


2 kommentarer:

  1. Fretex er digg!

    De merkelappene under her var konge ;)
    ...og FOR en vinnerlykke. Hærlig bilde.

    Fin fin jul te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  2. Fiiiin jul til deg, Marianne!

    Klem

    SvarSlett

takk for dine ord!