...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 12. desember 2011

...i full sving...




jeg vet ikke om jeg har delt dette med dere før,
men hvert år lager jeg hjemmelagde fotokalendre
til familie og venner av året som har gått

strengt tatt er det blitt en tradisjon,
så jeg røper forhåpentligvis ikke så mye
...

bilder er fremkalt
kartongen hullet og itredd tråd
kongen av danmark limer til den store gullmedaljen
og jeg skriver dag for dag i det kommende året
og gir hvert bilde en liten tekst

nå er det 12 dager til jul 
og 19 kalendre som skal lages...
jeg tror dette er rekordåret for antall kalendre som skal produseres

ønsker deg en deilig førjulstid der du er
og lag gjerne din egne fotokalender til noen du er glad i.
jeg lover at de setter stor pris på den!

2 kommentarer:

  1. For ei flott gåve! Personleg og miljøvennleg:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. WOW!! Så flink du er!! Imponerende arbeid :)Og en superfin gave :)

    SvarSlett

takk for dine ord!