...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 7. oktober 2011

...reinsdyrputen...




i herlige høsttoner
litt tidlig for julesesongen
men kanskje tidlig nok for høstens jaktsesong?

sydd med konvolutt(?)åpning
av to gjenbruksstoffer
som har levd tidligere liv som sengetøy
og duk

med denne kreasjonen 
ønsker jeg deg og dine en herlig høstferie!
kongen av danmark og frk pigalopp reiser
til det danske pannekakelandet
for å fylle opp med familiehygge
gjenbruksturneer
høstfarger
kanskje litt solskinn
og danske lekkerier i sekken hjem
...

god høstferie!!!

2 kommentarer:

  1. Flott pute og brett - du er flink, altså! Og god, god tur til Pannekakelandet - det høyrtes herleg ut!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig pute!!! God tur til Danmark, og nyt høstferien!! KLEM.

    SvarSlett

takk for dine ord!