...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 23. oktober 2011

...nye stoffunn...

jeg er alltid på jakt 
etter nye stoffer
når jeg har mine gjenbruksturer

de gir inspirasjon til nye kreasjoner
og fargesammensetninger
nå ser jeg frem til å sette saksen og symaskinen
i disse stoffene


fra fretex...


fra de danske gjenbruksbutikker...


og fra gjenbrukshallen i knarvik...

ha en deilig søndag
og en god kommende uke!

4 kommentarer:

  1. Så søte stoffer!! Ja de kan en nok lage masse flott med :0)

    SvarSlett
  2. Kjenner til den følelsen der!! Tenk at man kan bli så lykkelig av retrostoff :) Det med pærer var kjempesøtt!! KLEM.

    SvarSlett
  3. Kjempefine stoffer. Du er jo en reser på å sette sammen mønstre og farger.
    Ha en fine uke :-)

    SvarSlett
  4. Veldig veldig fint det med små grønne pærer og blomster.

    SvarSlett

takk for dine ord!