...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 23. september 2011

...uhu ugle...








en ugle har sett dagens lys hos
frk pigalopp i det kreative kaoset
markedet på paradis er satt til 12 november
og lise er i full sving med korpset for å klargjøre det hele

med andre ord er jeg i full sving med ulike ting og saker
som jeg skal prøve meg med på markedet

denne uglen ble laget av to dekkservietter
to heklede glassunderlag(?)
to gamle knapper
to rester til vinger
en rest til nepp
og masse vatt fra pandurobutikken

enkelt og lekent synes jeg
til og med en DIY eller en gds - gjør det selv

hm... 
mon tro om flere ugler skal se dagens lys???



1 kommentar:

  1. Så søt ugle.. Den flyr nok fort av sted på markedet. ;-)

    SvarSlett

takk for dine ord!