...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 26. september 2011

...ny figgjo flint...





en forsinket bryllupsgave
fra mine to herlige småsøsken

nyere porselen fra figgjo flint
med herlige mønstre og nydelige farger
som passer perfekt inn i vårt lille hjem!
tusen takk!!!

jeg må også bemerke at det er godt å se bilder fra interiør og boligmessen som var i bergen i helgen
jeg ville så gjerne gå, men slik ble det ikke denne gangen.
og jeg gleder meg til å se flere bidrag fra både vestablikk og møbelpøbel og den gode feen og alle andre som har vært der!

ha en god uke der ute!


1 kommentar:

  1. Så fint det var! Har aldri sett det før, jeg.

    Fine loppefunn i forrige innlegg også!

    SvarSlett

takk for dine ord!