...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 20. mars 2011

...stoffbytte 2...







mine nye tilskudd til stoffsamlingen
etter en herlig byttehandel med frk eplegrøt

her er noen av mine favoritter
og akkurat nå klarer jeg ikke tanken på en saks i stoffet
...

men det kommer
disse stoffene er skapt for å bli skapt noe av 
til glede for meg
og for andre 
og for eventuelle mottakere

takk for handelen frk eplegrøt

ha en herlig søndag!

1 kommentar:

  1. Bra du ble fornøyd kjære deg:)Jeg ble storfornøyd selv!

    SvarSlett

takk for dine ord!