...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 22. mars 2011

...loppesesongen...






er endelig tilbake
...

lørdag var det loppemarked ute i øygarden
fem jenter stuet seg sammen i en liten hvit boble
med kaffe, pålegg, frukt og nybakte rundstykker
tidlig en morgen
og kom frem ved åpningstider
etter en liten omvei

her er noen av loppene som ble med meg hjem
både jungelbok kakeboks
en kopp til samlingen
en ramme uten glass med fint papir fra forrige loppis
og herlig la mote garn 

måtte desverre reise fra loppisen
uten et respatex bord til kun 75
å som jeg angrer
men heldigvis er sesongen så vidt startet
... 

2 kommentarer:

  1. Så GØY!! Gler meg! Fine lopper du har funne:-)

    SvarSlett
  2. Loppis er kjempegøy!!! Har en award til deg i bloggen min hvis du vil ha :)

    SvarSlett

takk for dine ord!