...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 2. desember 2010

...på adventstur..



vi har alle våre faste tradisjoner når julen nærmer seg...
vi har ikke så mange, men en av dem er at jeg får lov til å pynte til jul og advent fra første søndag i advent. og at vi går tur, plukker kongler og gran, lager adventsstake og julehygger...
og så måtte jeg bare vise disse bildene som kongen av danmark har tatt med sin i-phone. retro for alle penga...

jeg har i øvrigt fått pakke i posten. det står at jeg skal åpne den 3 desember. og den er fra namaste med den herlige bloggen kreativ impulsiv. det vil dermed si at jeg er den heldige vinneren av adventskalenderen luke nr 3! og jeg gleder meg til å åpne pakke i morgen tidlig...

ha en riktig god advent og nedtelling til jul

1 kommentar:

  1. For ein koselig tradisjon og flotte bilder!

    Nå angre eg på at eg ikkje kjøpte meg IPhone...
    *sukk*

    E litt spent på om du like den litle overraskelsen min i mårå og eg ja :o)

    God natt og sov godt

    SvarSlett

takk for dine ord!