...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 16. desember 2010

...et glimt...




dagene flyr
kreativiteten settes på pause
kreativiteten spilles ut på en scene
julen sniker seg nærmere

dagene flyr
små glimt av hverdagen
små glimt som gir nytt pågangsmot
julen sniker seg nærmere

dagene flyr
adventsgave i posten
adventsgave med boligliv og julegodter og retroduker
julen sniker seg nærmere

dagene flyr
og snart flyr vi også
og snart flyr vi til danmark for å feire
julen sniker seg nærmere

dagene flyr
snøen daler ned
snøen daler ned mens englekoret synger i stuen
julen sniker seg nærmere

og jeg kan nesten ikke vente...


1 kommentar:

  1. Skikkelig kule bilder!
    Wow, du er heldig som skal til Danmark til jul. Jeg og vil! God tur til dere, og GOD JUL.
    Klem

    SvarSlett

takk for dine ord!