...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 20. juli 2010

...ut av vår hule...






...heter festivalen i fauske som improvisasjonsgruppen min har vært på. selve festivalområdet er en gammel dolomittgruve med store huler og de fineste hvite steiner...

i disse omgivelsene spilte vi to utendørs forestillinger og fikk god omtale i norlandsavisen. kjempe fint! se mer info på utavvaarhule

nydelig sted, ikke sant? og så inspirerende. masse kunstnere og utstiller og musikere. en virkelig kunstfestival fra a til å som anbefales på det varmeste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!