...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 7. juli 2010

...kreativt hytteliv...



...litt kreativt rot i hytten. og sykofferten fra svigermor er en like trofast følgesvenn som min gode gamle bernina...


...en liten sminkepung ble til på en regnfull aften av mors gamle stoffrester...


...min kreative svigerinne i gang med et nydelig patchwork sjal...


...en sminkepung, et penalhus og en brødkurv...


...brødkurv til hytten...


...gamle blonder fra fretex og gamle gardiner fra en svunnen tid til penalhus...


vi har hatt fem herlige dager på tante m og onkel k sin hytte på viksøy. vi har fisket, fanget krabber, badet i den kalde sjøen, kjørt båt, spillet spill, spist god mat og kost oss. store som små!

nå har stillheten senket seg i vårt lille hjem. jeg reiser på langhelgetur med en venninne til stockholm i morgen!

ha en forsatt god og kreativ sommerferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!