...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 9. mars 2013

...gårsdagens fangst...


bergen bader i sol
og jeg tok meg en tur langs bryggen.
før jeg visste ordet av det
var jeg på mms gjenbruk

der ventet disse skattene på meg;
påskepynt
en heklet brikke
to marokko figgjo fat
og en liten korkmatte
til ikke mindre en seksti gullpenger.

ha en riktig god lørdag!

1 kommentar:

  1. Med våren kommer bruktbutikk og loppemarked- abstinensene!! Figgjo er alltid moro å finne!!
    Håper du har ei fin helg! KLEM.

    SvarSlett

takk for dine ord!