...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 2. mars 2013

...patina i mitt hjerte...


etter en deilig vinterferie
på herlige ål
var kongen av danmark simpelthen nødt til å stoppe
i evanger på patina

det er virkelig et fantastisk sted
med brukt og nytt
kjempegod ostekake og kaffe
og utrolige herlige damer bak disken!



denne ringen ble med meg hjem
sammen med postkortet og en liten bunke med brune papirposer
til fremtidige gaver


ellers hang det fristelser over alt
til og med på driv-veden
en enkel og god ide til oppbevaring!


og hele patina var pyntet
med de pomponer!
i love it!

om du har mulighet,
så ta turen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!