...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 25. september 2012

...LP redesign...





kunsten å redesigne en LP plate
til en LP skål
to skrivebøker
og en vimpelrekke av coveret
oppdaget jeg på fredag
jeg har bare et bilde av skriveboken
som er sydd for hånd med hamptråd
og med vanlige a4 ark som er klippet til
...

2 kommentarer:

  1. Kjempetøff!!

    Jeg har så mange planer med disse LP'ne mine,
    Men formen strekker ikke til. I fjor trodde jeg at jeg skulle få gjennomført prosjekt notisbøket og selge. Kjøpte ferdig oppkappede ark, lånte mannen sin kutter fra jobben og skulle sette inn sånne plasttenner på siden. Prosjektet er med på flyttelasset og ligger trygt nede i en eske ;)

    Jeg kuttet opp mange små biter, puttet snor gjennom og tok de med på marked som til-fra lapper til julegaver. Jeg synes de var superkule(sa hun beskjedent), men de slo ikke an...

    Prøvde også å lage gaveesket av coverne,
    Men ble altfor krøkette og tålmodighetskrevende for meg. Det burde du prøve! Bare Google for oppskrift.
    Jeg hadde supermange cover og lurte på om skolen til ungene ville ha de. Tenkte det var en fin måte å lære om gjenbruk på, men de sa nei. Nå bor vi på nytt sted og ny skole. Kanskjejeg skal prøve igjen...

    Sånne notisbøket er fine vennegaver da! :)

    Ha det fint!
    Siw

    SvarSlett

takk for dine ord!