...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 17. september 2012

...kreativt kurs for unge...





frk pigalopp gjør ting hun ikke har gjort før og 
holder kreativt kurs for unge fra 12 år i Åsane
første møte ble brukt til å lage bokmerker 
av restestoff og papir og håndbrodering på høyt nivå ü
har du eller noen du kjenner lyst til å komme, så er det
fredager på åsane senter.
velkommen!

vel hjemme ble jeg inspirert
til å se nærmere på stoffrestene mine
og kreerte disse bokmerkene med symaskinsang!
vet ikke helt om de skal få en knapp eller en blondekant
eller om de skal få bli som de er.
hva tenker du?



håper du nyter høsten 
og inneværet ü
ha en herlig uke!

4 kommentarer:

  1. Kom gjerne innom bloggen min å delta på min giveaway! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så flotte da =)
    Tenker de koser seg med en kreativ lærer som deg.

    SvarSlett
  3. Så gøy! Kjekt at det blir arrangert slike kurs, og flott at du deler!! Snakkast snart - skal du på bloggefrukosten?

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine!!

    Så flott at ungene får lære sånt.
    Tøff og flink er du som vil bidra!
    Siw

    SvarSlett

takk for dine ord!