...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 1. juli 2011

...DIY, gaver og bryllup...



her i hjemmet er vi i full gang med bryllupsforberedelser
30 juli er den store dagen 
og jeg gleder oss masse...

fargene som kommer til å gå igjen er i rød, rosa, hvit, gul og orange som i DIY vimpelen.
laget av fargeprøver fra malerbutikken
klipp og sy
lett som en lek ü



denne anne black vasen har nettopp flyttet inn i vårt lille hjem.
etter fødselsdagen for en liten måned siden
fikk jeg et gavekort på ting på bryggen
og valget falt på denne vasen.

jeg synes den er så flott 
og enkel
og dekorativ
pluss at det står i stil med knottene på kommoden i stuen...



og imens de fleste glitret på glansdagen i oslo
glitret jeg om kapp med denne sommerfuglen
mine venninner hadde arrangert en gavelek
hvor alle hadde med seg en liten hilsen
hvor jeg skulle gjette hvem den var fra
og hvorfor.
det ble mange tårer og gode minner!

sommerfuglen fikk jeg av en som selv er glad i bier
for slik flyr vi fra blomst til blomst 
og surrer og svirrer i vår egen lille verden
...

surr og fly mens du kan i sommer!




1 kommentar:

  1. Hei og tusen takk for fine kommentarer hos meg :D Ja er det ikke gøy med slike fine gamle barnebøker. ELsker tegnede illustrasjoner fra tidligere tider. Det er så koselig.
    Gleder meg også til at Nanino blir gammel nok til å bli lest for..
    Lykke til i alle forberedelser til brullupet.
    Måtte dagen bli den fineste noen sinne! wohoo!

    SvarSlett

takk for dine ord!