...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 22. august 2010

...paris...


paris er og forblir et elderado for mote, kreativitet og romantikk.
ingen by over eller under. i hvertfall ikke etter min smak.

og turen vår gikk selvsagt til montmartre og gatene for den kreative kvinne... kongen av danmark ble trygt plassert på en av de utallige utekafeene, mens jeg fikk litt tid til å studere stoff og farger, og bli inspirert. butikkene var mange og det var vanskelig å velge med tanke på hvilke herligheter som skulle med hjem i den ellers overfylte sekken...

og mens jeg var i min egen verden, ble jeg uvitende dokumentert...


valgets kvaler...

utallige knapper og jeg klarte kun å velge fire til å ta med meg hjem...



og disse to herlige stoffene - 3 meter for 10 euro...

neste gang reiser jeg med tom koffert og full konto...

ha en deilig søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!