...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 21. august 2010

...innlegg nr 100...

legger jeg ut på min blogg i dag!
utrolig så fort tiden flyr. når jeg startet i mars hadde jeg ikke forestilt meg at allerede i august skulle jeg være kommet så langt...









jeg har laget min første lille produksjon av heklede armbånd for salg. 10 unikaer skal stilles ut på min mors arbeid og selges for dem som ønsker. jeg har laget små merkelapper ved å skrive på en gammel skrivemaskin og klippet og limt... et herlig lite prosjekt i seg selv.
nå spørs det om det blir noen eiere av armbåndene på arbeidet til min mor...


ha en nydelig helg der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!