...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 4. mai 2013

...brukten/loppis...


det er lenge siden jeg har vært på loppemarked,
men i dag har kongen av danmark og jeg og elbilen vært på gjenbrukstur!
loppis på Haukås og brukten på Knarvik!
et av de flotteste kuppene var dette
bjørn wiinblad lakenet!
 til tross for at det kostet femti kroner.
fra før av finnes det et bilde og en vase i heimen


- jeg liker wiinblad altså!


heklebrikker får jeg aldri nok av.
gav en krone for stykket på loppisen ü


fineste duken til en femmer
i skikkelig granny chic style!


og fineste dynetrekket!
også granny chic!
tjue kroner!


og det aller fineste sengetrekket!
og kanskje i kombinasjon med det nedenunder?


også to herligheter til tjue kroner stykket.


to fine rammer,
et par øredobber i teak (?)
og den fineste lille skinn vesken
- perfekt til mobil og lommebok!
75 kronasjer!


et putevar til en femmer på loppisen!


og et stavanger flint fat til en femmer på loppis!

det er alltid noe å komme etter!
kongen av danmark gikk amok i LP samlingen...
både beatels og ray charles ble med hjem på vinyl!
en herlig tur og en herlig fangst!
god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!