...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 28. oktober 2012

...kreativt kurs del 5...


resultatet fra kreativt kurs
på fredag;
en t-skjorte veske
to tøyposer
en lp skål
åtte hamasperletelysestaker
fire hamasperleskåler
fire gjenbrukssmykker
og fem hjerter

takk for laget,
jenter!

2 kommentarer:

  1. Her var det mykje gøy:) likte godt skålene og tøffe flettekurver:) gler meg te onsdag og jentegruppe. Mariann

    SvarSlett
  2. Så masse flott du har fått laga på det kurset!
    Så kjekt å sjå :o)

    Masse flott du har laga i det siste.

    SvarSlett

takk for dine ord!