...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 22. juli 2012

...syfabrikk med svigermor...









med fargerike stoffer fra danske gjenbruksskoger
norske hytter og hus
lekkert bomullsstoff fra fargevandring 
som jeg vant en give away i vår
(tusen takk!!!)
og med vidunderet selv;
svigermor og hennes overlocksymaskin!

det var symaskinsang og lykkesang
for full hals mens kongen av danmark 
prøvde fiskelykken med svigerfar

vi har tilsammen klart å sy
fire ipad etui
en veske av stoffrester
åtte forklær
en tøypose
og en herlig uhu ugle

det har virkelig vært produktive dager i hytten!
o` sommerlykke
...

i morgen vender jeg nesen mot de finske marker
og ser frem til å nyte noen dager der sammen med min beste venninne
har du et hett helsinik tips som du har lyst til å dele med meg
blir jeg veldig glad!

forsatt god sommer
og mange tanker til vårt lille land på denne dagen
...

1 kommentar:

  1. Så koselig å se hva du har lagd av stoffene:-) Og de er jo perfekt til å kombinere med retrostoff....kjempefint:-) Ser at du har vært innom Bruktbo. jeg jobber der hver onsdag...og resten av uka er jeg på Bruktbo-butikken på Levanger. Også kjempeenkelt å kjøre innom om du tar turen forbi:-) jobb-bloggen min er: containergirlassistant.no, Hvis du har lyst til å ta en titt. Ha ei fin helg. Hilsen Anne Lise

    SvarSlett

takk for dine ord!