...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 1. juni 2012

...diy kjærlighetstre...





jeg har laget et kjærlighetstre
med kjærlighet på pinne til gjestene
enkelt 
gjenbruk og
dekorativt

jeg har laget et stort kremmerhus i papp
stiftet dem sammen
limt sider fra en utlest bok utenpå
limt på litt neonfarget tape
laget små kryss igjennom papp og papir med tapetskjærekniv
og tredd kjærlighet på pinne fra søstrene grene
igjennom kryssene
på toppen et lite flagg på en tannpirker

nå håper jeg gjestene blir fornøyde ü
i morgen braker det løs med m fest
og 30 års feiring!

god helg
og skap et kjærlighetstre selv!!!

1 kommentar:

  1. Dette var knallstilig Marianne :)
    Kan jeg stjele denne ideen til en barnebursdag om noen uker..
    Kos dere masse med bursdagsfest i helgen
    Klem

    SvarSlett

takk for dine ord!