...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 26. februar 2012

...fra dottie angel til frk pigalopp...


jeg vet ikke om dere kjenner til 
en fantastisk håndverker og blogger fra canada?
hun mikser og trikser med gamle stoffer,
heklerier og farger
og lager de herligste kreasjoner
til stor glede og inspirasjon

jeg har fulgt henne siden før jul hvor hun hadde flotte
easy peasy prosjekter og diy prosjekter
og da boken hennes kom
måtte jeg bare...

så for noen dager siden havnet boken hennes
i min postkasse til stor glede!
oh joy!
den er nydelig
bare se...







om du er fristet kan du kjøpe boken her
den kommer med en liten konvolutt med
tråd, knapper og et lite stykke stoff
slik at det bare er til å sette i gang med symaskinen ü
håper den også kan inspirere andre!

og tusen takk for figgjo kommentarene!
så kjekt å se 
hvilke figgjo som blir samlet på 
langs norske strand og vann...

ha en deilig søndag!!!

1 kommentar:

  1. Super spændende bog. Den glæder jeg mig til at se.
    Og hvor er det skønt, at du igen har gang i bloggen. Det har jeg savnet mens I var på Cuba
    Kærlig hilsen
    Inge

    SvarSlett

takk for dine ord!