...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 15. juli 2011

...farger og vimpler...



etter en herlig hyttetur er vi nå tilbake i bryllupsforberedelsene...

ovenfor ser dere et utsnitt av farger og teksturer som kommer til å gå igjen.
mye farger i de nyansene og mye gjenbruk.
akkurat som vi best kan like det!



her har jeg laget en vimpel inspirert av flere her inne.
den er laget av telefonkatalog sider fra 1996 og et bilde fra en naturfagsbok fra 1956...
nå henger den på hytten som vi lånte som en takk for lånet.
en enkel diy vimpel! 

håper dere nyter sommeren der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!