...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 20. mai 2011

...serviettringer...






her en kveld satt jeg og så house med kongen av danmark
jeg hadde kjøpt et flerfarget bomullsgarn i netto i danmark og lurte hva det skulle bli..
jeg fant frem en heklenål og heklet uten mål og mening
en blomst så dagens lys og plutselig slo det meg at serviettringer  kunne være en fin ting...

så nå har jeg heklet 60 serviettringer og tenker at det blir en fin liten detalje til den store festen
...

jeg reiser til vakre hardanger med hjemmelaget ramsløkpesto og fjellsko i sekken

ha en deilig weekend og nyt roen
....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!