...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 12. september 2010

...loppelørdag...

så er høstens loppesesong også kommet til bergen. jeg var tidlig ute på rotthaugen skole og dette er noen av mine godbiter..




og nå gleder jeg meg til 17 mai feiring med denne løperen...



fineste duken med fineste sirkler...


det ble en god bunke med stoffer til kreative prosjekter. koppene har jeg gitt bort til en venninne i bursdagsgave. jeg fikk også en sykkelkurv, 2 lp`er, en skrivebok, en bluse, to vesker og noe skinn til svigermor med på kjøpet. og jeg kom av med 135 fine penger...

så jeg må si at jeg er vel fornøyd med fangsten samtidig som jeg er litt trist over å ikke kunne gå på de fire andre markedene som er i bergensområdet i helgen.

ha en deilig søndag!

1 kommentar:

  1. oj oj oj! Skal si du hadde loppeflaks! For noen funn! Likte spesielt prikkduken og koppene, heldig er din venninne! :-)

    SvarSlett

takk for dine ord!