...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 2. juni 2010

...den siste dag som 27...



...har jeg forsøkt meg på de smukke vimpelrekkene, men resultatet kommer senere...

...har jeg avsluttet vårsesongen med bergen internasjonale teatergarasje...

...har jeg vurdert noen av mine elever...

...har jeg kysset min kjære danskekonge for siste gang som 27 år...

...har jeg tenkt over hva jeg har og er utrolig fornøyd...

...har jeg insett at 28 er ingen alder...

...har jeg gått i min "nye" fretexkjole...

...har jeg hatt rosa neglelakk og rosa klipsøredobber...

...har jeg 10 følgere på bloggen min...

...har jeg gått i regnet...

...har jeg luktet på syrinene...

...og jeg gleder meg til dagen i morgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!