...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 4. juli 2013

...babyteppe nr. tre...





flere av mine venner er i full gang med å bli foreldre!
det er like kjekt hver gang nyheten blir brakt over!!
jeg blir også ekstra motivert for symaskinsang...

her har jeg laget et lite babyteppe med gjenbruksstoffer og en bit av et fleecepledd jeg hadde liggende.
motivet med katten er fra kongen av danmark sin barndom i form av gardiner på hans første rom ü
resten er fra ulike sengetøy.

jeg gleder meg allerede til å overrekke dette,
selv om det først blir babytid i oktober/november...

syglede og sommerferie
hånd i hånd!

1 kommentar:

  1. Så fint det var!
    Elsker stoffene du bruker!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

takk for dine ord!