...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 5. juni 2013

...bursdag i lange baner...


på mandag kunne jeg smykke meg med  
hele 31 år rundt halsen
og det ble en hyggelig feiring 
med god mat og gode venner!
her er et utvalg av de fineste gavene jeg ble 
beriket med:


marimekko grytevott
og en grønn skrivebok


reiseguide til sommerferiens destinasjon
med en liten moleskine reisedagbok 
med tips og lister som skal fylles ut ü


litt spennende lektyre om en av favorittene


syglede og inspirasjon
i Handmade - bloggernes egne oppskrifter!


stilig geometrisk smykke fra schelde me&ma


sommerens beste lp:
Mona og Maria!


skinnlapper til ny trekant pute


mere god musikk på lp


fineste strikkekjolen fra min herlige mor
med kjærlighet i hver eneste maske!


to små fugler som har fløyet helt fra japan


og de stiligste øredobbene i knall pink
fra scherning.

i love it!
tusen takk for en deilig dag
med deilig sjokolade og kager til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!