...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 8. mai 2013

...vår i luften...



for første gang i år
sitter vi ute med duk på bordet
(selvsagt fra gjenbruk ü)
blomster fra hagen 
og kaffe fra vår italienske fetter
rancillio!



og kos med nyeste rom-123
og bringebær!
(burde vel strengt tatt vente til de norske kommer,
men det er ikke alltid like lett...)


og ikke minst den deilig kaffen
i de smukkeste marimekko koppene!
nyt dagen der du er!

1 kommentar:

  1. Det hørtes ut som en flott dag:) Jeg tilbrakte også gårsdagen ute i solen og koste meg sammen med min søster og min nydelige niese:)

    SvarSlett

takk for dine ord!