...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 30. mars 2012

...gjenbruksgull fra danmark...




danmark har gull i sine gjenbruksbutikker
...
har vært på jakt lenge
og nå har jeg vært med på tur.
noe av gullet har vi funnet sammen 
og heldige meg får ta med meg 
noen av disse herlighetene hjem etter påske.
det er altså gull i de danske skove!
ha en herlig helg alle sammen!!!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅHHH
    Nydelig "Gull" du har funnet!!
    Synes det er så ergelig, for mange av de retro stoffene husker jeg at jeg hadde som sengetøy da jeg var liten...
    Det har jo selvsagt ikke blitt tatt vare på... Trist!

    Ønsker deg en NydeligFlott Påske!!! Klem :-)

    SvarSlett
  2. Hei. Glad jeg fant bloggen din, som jeg nå følger.
    Kule ting du lager. Likte veldig godt den kjolen lenger under her.
    Hilsen og klem fra Drude

    SvarSlett

takk for dine ord!